Mediation vaardigheden op de werkvloer

Over de training

In deze training krijg je alle ins en outs om een goed en effectief bemiddelingsgesprek te voeren. Je gaat leren wat weerstand is, hoe je hiermee om kan gaan en hoe je dit om kan buigen.

Doel

Medewerkers opleiden om hun bemiddelingsvaardigheden te verbeteren, zodat ze beter om kunnen gaan met weerstand, klachten en conflicten.

Dit leer je in de training

  • de belangrijkste communicatievaardigheden toepassen
  • met (moeilijke) emoties omgaan tijdens het bemiddelingsgesprek
  • De oorsprong van alle conflicten en de toepassing van deze kennis in het bemiddelingsgesprek
  • de 12 basisbehoeften toepassen in gesprekken
  • effectief non-verbale gesprekstechnieken toepassen
  • NLP toepassen in het bemiddelingsgesprek

Na het volgen van de training

Je kunt je na het volgen van de training neutraler opstellen in gesprekken. Je weet weerstand om te buigen in constructief contact.

Vraag informatie aan

Training gevonden of behoefte aan een advies op maat voor jullie organisatie? 

We sturen je graag aanvullende informatie of een vrijblijvende offerte

In het kort