Feedback geven en ontvangen

Over de training

Op elke werkvloer is het geven en ontvangen van feedback een cruciaal aspect van effectieve communicatie en samenwerking. Veel mensen merken dat het moeilijk is om collega’s aan te spreken op hun gedrag. Gelukkig leer je in deze training hoe je feedback geeft én hoe je het ontvangt.

Doel

Geef en ontvang feedback op een prettige manier. Vergroot de invloed die je hebt op anderen, ook in lastige situaties. Werk beter samen door effectief te communiceren.

Dit leer je in de training

  • eigenaarschap
  • vooroordelen
  • kwaliteiten
  • blinde vlekken
  • vertrouwen
  • complimenten,
  • teamwork
  • feedback stappen
  • Diverse relevante theorieën worden kort aangetipt. Onder andere: Geweldloze communicatie

Na het volgen van de training

  • Je communiceert effectiever door opbouwende feedback te geven en ontvangen
  • Je benoemt in gesprekken op passende wijze wat je vindt en wat je ervaart
  • Je kunt je boodschap duidelijk en respectvol verwoorden
    Je kunt invloed uitoefenen op anderen

Vraag informatie aan

Training gevonden of behoefte aan een advies op maat voor jullie organisatie? 

We sturen je graag aanvullende informatie of een vrijblijvende offerte

In het kort