Voice Dialogue

Over de training

Theorie en praktijk wisselen elkaar af op een leuke en humoristische wijze

Doel

Door het toepassen van VD haal je de delen van jezelf naar boven die voorbijgaan aan het ego. Door vanuit een opbouwende deelpersoonlijkheid te spreken kunnen buren zelf ervaren dat zij veel opbouwender en positiever met o.a. weerstand/ruzie omgaan.

Dit leer je in de training

  • Bij weerstand meer inhoudelijke technieken om hierdoor te breken
  • In korte tijd knellende patronen doorbreken
  • Cliënt snel en constructief in beweging krijgen
  • Cliënten in contact te laten komen met niet beschadigde delen in henzelf
  • Werklast verlichten door effectievere gespreksresultaten

Na het volgen van de training

Kun je de Voice Dialogue toepassen als aanvullende communicatie methode.

Vraag informatie aan

Training gevonden of behoefte aan een advies op maat voor jullie organisatie? 

We sturen je graag aanvullende informatie of een vrijblijvende offerte

In het kort